1003
Nou producte
Oli 100 % procedent d'oliva arbequina de recol·lecció manual i molturada abans de 24 hores. Ric en polifenols, extracció en fred.
Oli de la campanya: 2020/21.
Atenció: Són els darrers en estoc!
Data de disponibilitat:
Oli d'oliva verge extra botella 750 ml
Oli 100 % procedent d'oliva arbequina de recol·lecció manual i molturada abans de 24 hores. Ric en polifenols, extracció en fred.
Oli de la campanya: 2020/21.
Receptor: :
* Camps exigits
Filtrat | Sí |
Primera premsada | Sí |
Oli d'oliva verge extra que té un sabor, aroma, color i textura inconfusibles. És un oli de sabor afruitat, amb subtils matisos d'ametlla i fruits silvestres que captiven el paladar més exigent, convertint-se en indispensable per a l'autèntica cuina mediterrània.
Qualitat: VERGE EXTRA
Aspecte: Net i transparent
Color: Daurat amb centelleigs verdosos
Afruitat: Afruitat intens de tipus verd. Recorda el gust de l'oliva arbequina en el seu punt just de maduració
Sabor: Subtils matisos d'ametlla fresca i fruits silvestres fresc suau i dolç. Amarguen i molt poc picant, presentant una gran suavitat.
Presentació: Ampolla de vidre.
Condicions d'emmagatzematge: Conservar en un lloc fresc, sec i a resguard de la llum.
Oli 100 % procedent d'oliva arbequina de...
25,00 €
Oli d'oliva verge extra del raig. Oli espès i...
25,00 €